2007年10月5日 星期五

尋找舊同學,尋找少年回憶

雖然離開學校三十多年,但我對它的記憶,依然深刻!
愛丁堡英文書院,其位置在香港九龍深水埗基隆街,介乎南昌街與石硤尾街之間。
已忘記校舍是八層的還是九層的,但校舍的低層,是嶺東中學,與愛丁堡是同一集團開辦的。
當年的同學,多半是街坊,我就住在學校不遠處的唐樓,還記得有位姓温的女同學,她家就在學校轉角南昌街開店的。
雖然我已年過半百,離開了深水埗亦已幾十年,但我對這段中學的生活,是十分懷念,每當途經深水埗,都會到校址前,緬怀一番,其實該幢校舍,早已变成商業大廈,然其外表,卻與我對學校和同學的感情一樣,恒久不變。
自香港互聯網普及以來,我每隔若干時日,必會在各大search engine寫上學校名字,搜尋一番,結果當然是一片空白,龐大的WWW資料庫,並無半筆學校資料。
這亦是我建立這個Blog的主因,我將會一步一步,上載我僅存的同學照片,寫下在校的點點回憶,希望透過互聯網,能尋回失散數十年的舊同學。
我不敢奢望能尋到很多同學,但總得有個開始,希望永遠在人間,如能聯絡上部份同學,搞個定期聚會,當然理想不過,退一步如有同學僅能在互聯網上通通近况,這個Blog依然能扮演積極角色。
你是愛丁堡同學嗎?留個e-mail聯絡吧!
Johnny Cheung

103 則留言:

Unknown 提到...

你好, 我舅父都係52歲, 請問會唔會係同學呢? 由於他已移居美國好多年, 所有畢業証書都已遺失, 現在因有需要, 很想拿一些証明文件, 但打過去教統局, 他說學校已結束, 亦無任何資料可提供, 請問你知不知道還有什麼方法可聯絡呢? thx.

匿名 提到...

我都係起同一座度讀書, 我係讀嶺東
我都係52歲, 都好想搵番d舊同學
話唔定我地以前見過臉, 哈
我都有d學校既相, 有影到部份愛丁堡個名
如果可以既話, 不如做個朋友
我既e-mail: hh21512007@yahoo.com.hk

sypomok 提到...

本人今年50歲, 1979年畢業於愛丁堡書院, 現在尚有幾個舊同學有聯絡, 唔知你識唔識我呢, My name is Sypo Mok, 有齊5年成績表, 不過唔見得人, 有 F2 的學生手冊, 內頁有校印章, 當年校長名 "陳劍科", 唔知這些文件可否有用, 但找不到畢業証書. 有需要可跟我聯絡.
Email : sypomok@gmail.com

queenie ng 提到...

hi ! 小學我就讀嶺東 , 我叫queenie ng , 一直比人叫高妹 ,當時我同另一名叫金毛妹的同學一齊於1979年畢業於edinburgh college , 到現在我們仲有聯絡 , 我正再找尋梗當年同學 , 請問你會否同我地一班呢 ,我還有當時的畢業相片 , 有興趣不況聯絡下 .
email : queenieng2006@hotmail.com
希望收到你的回音

匿名 提到...

Johnny Cheung,
你是張炎光?
我是歐少庭。
如果是速聯
My email address is
bsi33sta@yahoo.com.hk

puichoi123@yahoo.com.hk 提到...

Dear Johnny,

It's so good to hear something from an old student of Edinburgh College. I am not your classmate, I think I am one year earlier than you because I was graduated in 1969. I remember some of my classmates like SIU Kai-shing, LEUNG Hei-man, WONG Kam-cheong, TSUI Ying, SIN Wai-kang, MAN Hing-hung. My teacher is a gentleman called (NG Ping-sun)? There was also an indian teaching English but I have forgotten his name. At that time, there were 2 classes of F.5 and I was in F.5A. Yes, you are right our principal was Mr. CHAN Kim-for. I have lost contact with my classmates for a long long time, hopefully I can communicate with them again through this media.

Frankie CHUNG Pui-choi
Puichoi123@yahoo.com.hk

queenie 提到...

hi ! Frankie(校友) :
我叫queenie,再見到有學友嘅消息實在好開心, 我於1979年畢業於愛丁堡, 74年畢業於嶺東小學,低你多級,可能我同你都見過面架 ....印象最深有個叫嘅梁sir, 人稱光頭梁, 有個好lady嘅叫miss shum. 其他我記不起了, 唔知當時呢兩位老師有無教過你呢? 以前在校嘅點點滴滴, 令我好回味,其實早前我已在這個Blogger上留過言, 我都想找回當時嘅同學 :有翁雪貞,黃滿蓮,司徒佩玲,黃雪霖,黃應春,譚活雄,鄭國賓, 方榮俊,希望得到你地嘅回音.

匿名 提到...

I studied F1-F3 at Edinburgh from 73-76. However bad the school was, I still miss it so much, sometimes I walked pass the building and looked up it to try to find something I have left there. Time has passed so fast, nothing left but memories of some familiar names and faces....

匿名 提到...

除了光頭梁 還有張梅貞老師 she taught Chinese and Chinese History

匿名 提到...

光頭梁 taught Mathematics

匿名 提到...

梁Sir和很多同學仍保持聯絡,亦有出席同學聚會。

匿名 提到...

How is Mr Leung ? Hope he is all well, pls send my regards to him.

Alan yu 提到...

我想找尋的是嶺東屬下的158旅的童軍朋友,當年是吳奇先生做旅長的,李國旘先生是團長的,還有杜永昌先生是我的好友,
這次可能是海底撈針,機會是很渺茫的,但希望尚在人間吧!

Alan 提到...

Alan Yu Email:fortune4tvb@hotamil.com,希望有一天聯絡到你們吧!

匿名 提到...

筆者中文名是不是叫張炎江,是不是1972年畢業.我記得班長叫江燕泙,同學叫洛家良,羅錦友,江偉民,温麗燕,鄧如堂,黃興華,鄧紀楠,劉細年......

Johnny Cheung 提到...
作者已經移除這則留言。
Johnny Cheung 提到...

全中,你一定係同班同學,我們班上很多同學都已聯絡上了,請儘快電郵聯絡:edinburghcollege@gmail.com

Unknown 提到...

我喜歡天台的牛肉粥,難食到極的即食麵,小息爭波枱。重有好多好多回憶。同班同學都有幾個還有來往。

匿名 提到...

我於1977年畢業, 有著一班要好的同學, 陳國輝, 梁錫輝, 劉志強, 梁國隆, 杜積喜, 關正傑.... 都是我的同學.

有時路經學校舊址, 都鉤起中學時的回憶.
彈結他, 唱歌, 旅行, 考試...等等的畫面,
有快樂, 有遺憾, 有得亦有失.

我的email: lamyukai@hotmail.com

林裕佳 提到...

我於1977年畢業, 有著一班要好的同學, 陳國輝, 梁錫輝, 劉志強, 梁國隆, 杜積喜, 關正傑.... 都是我的同學.

有時路經學校舊址, 都鉤起中學時的回憶.
彈結他, 唱歌, 旅行, 考試...等等的畫面,
有快樂, 有遺憾, 有得亦有失.

我的email: lamyukai@hotmail.com


Bernie 提到...

我姓馬,都係 愛丁堡畢業生,記不起 79 或 80年. 我記得當事讀書係幾攪笑,時常在校內打啤牌賭錢,逃學,校長有隻馬. 當時同班friends都幾 naughty. 在八O年離港班同學都有送我機。我的記性漸差,不知道我地曾經做過friend?
聯絡係 berniema@hotmail.ca

匿名 提到...

Hello, I graduated in 1976. Happy to know this blog.

匿名 提到...

Anyone graduated in 78 ? I wish I could meet some old friend here.

Unknown 提到...

我在73-75在愛丁堡讀中一、中二,但中二升不到班,所以離校,同班有錢宜元、溤敬文...但大部份都唔記了。重記得常在下面的大牌檔食早餐,而家個檔尚在。

Unknown 提到...

我記得在我中二時,有一次學校實驗室火警。我個同學仲幫手救火。而我們自行走到地下,混亂之際,自行回家。第二日照返學,好似乜事都冇咁。

匿名 提到...

請問有沒有是74年畢業的同學,但我很多同學名都忘記了,健康關係,記憶也開始模糊,74年距今已40年。有時行經深水步都不自覺的行入基隆街望望!

匿名 提到...

校長陳劍科, 有隻馬, 76年畢業

匿名 提到...

我都係76年畢業, 可能我識你, 我叫蘇x光。

匿名 提到...

我中3已經離左校,記憶中係讀嶺東。
想請教下,係唔係讀中3之前既級別係叫嶺東,中4開始個D叫愛丁堡?

以下係我點滴記得既同學仔,如果有你份,請聯絡我
1. 有位花名叫"水怪"既
2. 劉X賢,我地住同一棟大廈,我地父親係同事
3. 有個收藏左好多5仙同1毫子,載滿左一個類似花佳朱古力鐵罐

若果仲有聚會,下次可以預埋我嗎?

我的E-mail: captain.y2151@gmail.com

Unknown 提到...

我是

Unknown 提到...

78畢業嘅師兄
請問識唔識一位叫鄭國賓Benny嘅同學

匿名 提到...

馬巧南???

匿名 提到...

有個花名叫大白鯊嘅Miss,有個阿Sir教中文叫何健

匿名 提到...

維京一號

Unknown 提到...

Hi
劉志生同學唔知你係咪F5A定5B果位呢
而家有好幾位同學我地已keep住聯絡
可email我
queenieng2006@hotmail.com

匿名 提到...

Hello :-)
我姓黃, 剛剛幫我爸爸整理中學時的書本。
發現爸爸中學原來是愛丁堡英文書院, 上網一查就發現呢個blog,
應該在1979年畢業, 爸爸叫黃鏡波(Wong Kang Por),讀理科
佢強調要吿知大家, 佢係當時全班最細個, 係一名肥仔, 哈哈哈 ��
當然有d 留言當中提到既名認識, 可能無留email, 希望大家可以聯絡我爸爸:-)

Email:bobbyglass@live.hk

Johnny 提到...

黃先生:已將你的訊息交你父親同屆校友,已確知他們認識你父親,請留意email.

匿名 提到...

我是讀嶺東73年小學畢業,嶺東中學讀至中三離校,我妹讀低我一年級my name is ng kam hing

Unknown 提到...

我姐夫係1963年讀中二乙班,係嶺東中學,請問有無同期同學

Unknown 提到...

Hi Queenie,
請問你是不是吳艷芬同學?
我也是在1979年畢業的,F5A.

Unknown 提到...

請問你是否劉志新,我叫吳艷芬應該係同級同班同學,剛剛聯絡上黎志偉,盧啟棠,區國良,奏劍英幾位同學,黎志偉有提及你,令我醒起blodg上的劉志新記就可能係我地識的。請email:qqqueenie1219@gmail.com

Unknown 提到...

唔好意思剛剛睇到,我正是。。你可否介紹下自己,你亦可email比我 qqqueenie1219@gmail.com

Unknown 提到...

小小嘅點滴就知我個名,希望很快得到你回音

匿名 提到...

我姓黄我忙是否79或80年畢業但我記得斑有個叫陳志輝別名叫罒眼狗同一叫何富強別名叫大儍 龍玻兒 同有一個叫甘偉誠 我的waihonwong@ymail.com

匿名 提到...

我叫 Wong Champui當年(因已忘掉了是7幾年)在愛丁堡讀完 F2 之後就離校. 校長:陳劍料先生,班主任:李Sir教英數的.現 希望能找到幾位非常要好的同班同學…(1)麥榮發,他像住家元州村的,(2)錢達倫 當年他家住弼街電話大厦,(3)吾錦濤 當年他家住大角咀界限唐3樓的.望 各學長,學弟妹幫忙一下找找…謝謝!
email : champui@hkbn.net

匿名 提到...

我在嶺東中學暨小學及幼稚園讀過書,但在七二年讀完中一已離校。在小一時,有位老師喜歡責罸學生,上堂談話,幾位同學就會被罰企近黑板示眾,比較變態的是,因他覺得一位同學牙齒不潔,要同學咬粉筆,人年纪越大,只能記得比較深刻的事情。還記得讀幼稚圉也有獎學金,可減免學費;在當時红A出產了太空喼,爸爸也買了一個给我做書包,還記得有位同學也有一個,只記得有位同學叫陳仲明。問過爸爸我為什麽會在嶺東讀書,他說校長陳劍科昰他的同鄉

匿名 提到...

更正,七二年是讀完小一,不是中一

匿名 提到...

Hello there,陳仲明,劉克成,鄭明高,陳慧明.李妙娟,伍蓮見等第,你們還在嗎?

Unknown 提到...

順便是領東比何非池教過的請留言!尤其是一齐去过澳門哥班,我係秋仔哈!

Unknown 提到...

我都係由中一乙讀到中五甲畢業生, 我哋數年 前始联络翻幾十個同期同学開始定期聚会, 你姐夫是誰? (联络电郵: kctun95a@yahoo.com.hk)

Unknown 提到...

補充:1963 年我也在嶺東中二乙班就讀!

Carmen 提到...

我媽叫李彩華,她曾讀此學校,今年65歲,記得以前的同學叫少容、麗儀、鳳英,如有同學認識李彩華,請與我聯絡,感謝🙏🏻carmen_rabbit@hotmail.com

Carmen 提到...

我媽媽都讀呢間,佢叫李彩華,今年65歲,有冇同學在這裡?🙏🏻

Carmen 提到...

我媽媽都讀呢間,佢叫李彩華,今年65歲,有冇同學在這裡?🙏🏻

Unknown 提到...

我在69年在嶺東讀中一,同班有黄燕琴,陈劍影,利湛標,黄金泉,下巫德優等未知你母亲有冇印象?

陳村二少 提到...

我應是1971年那界同學,差兩個月才畢業的,因家貧及自知考試(會考)滿江紅,便早一點出外找工作,不用同全港畢業生一起去爭.記憶中同班最深印象就是班長鄺明漢,由小學認識到中學的,年年考到三甲之內,畢業後在電器店做送貨司機, 後搬去屯門, 就沒往來了.其次就是龔國森,父親開有一間家庭式五金廠,在現時黃金商場附近,課餘或暑假,我都經常到他廠做工賺點零花錢用的,跟他一家人很熟,家中養了一條大狼狗.畢業後各有各忙很少聯絡.他婚後有次約好幾個同學一起見面,向我們借錢說是他老婆有長期病要籌醫藥費,當時我把整個月的工資借給他,點知一借無回頭,再也沒有聯絡了.好幾年的兄弟感情,就為了幾百元沒有了.
其他的記得起名字的,有去了台灣升讀大學的黃健榮,姓岺的兩姊弟,姓梁的曾在新華旅遊工作過的.
還有一個教生物的老師,肥胖身材,業餘做輔警督察(2粒花),曾於九龍公園開槍捉賊,各大報章都有報導,第二天回校上課時整堂都講述昨天的過程,印象尤其深.歡迎各界同學跟我用電郵聯繫,暢談年輕時開心的時光.

Johnny Cheung 提到...

你好,我遲你一年畢業,我都記得你講個位生物老師,姓賴的。
希望你在這個網頁,慢慢找回失聯的同學及回憶。
祝生活愉快。

Kenny Leung 提到...

你好,Johnny Cheung,

我是偶然從網上看到這blog的,謝謝的創立這尋找深水埗愛丁堡英文書院舊同學, 一個很有意思的blog!
本人於1976年畢業於愛丁堡書院F5A, 現在尚有幾個舊同學有聯絡, 有梁松波(本人)、馬紹洪、李葛夫、
余門業(高佬)、周柱明等...唔知你識唔識我呢? 如有同年同班畢業的同學請給我電郵聯繫,
又可再暢談年輕時開心的時光...因我已移民美國多年, 尋找深水埗愛丁堡英文書院1976年畢業舊同學是很難,
在這blog留言仍有一絲希望啊!

本人的email: r35867@gmail.com (Kenny Leung 梁松波)
2021年11月24日晚上十點三十三分, 美國

Unknown 提到...

今日經過愛丁堡舊校址,現在龍祥大廈,上過去緬懷一番,樓層依舊,勾起不少當年回憶。落樓後即時上網搜尋,搵到這group及找到你我的同班同學,林裕佳同學,你還有同你所提的同學聯絡嗎?btw 關正傑應該唔係我哋同學,但我稔你講果位同學係同你夾結他嘅關信傑同學,對嗎?

匿名 提到...

我是黃兆榮
1973 年愛丁堡F.5 A 畢業
教體育的叫光頭(翼)
中一時讀領東, 班主任是陳幸霖,教中文, 做過國民黨軍人, 住九華徑
我和他都是由廣雅小學過來的
記得有個女同學叫伍碧霞, 姐姐叫伍麗雲, 住鴨寮街
中三左右移民美國

匿名 提到...

中一的同學有
鄧澤雄, 住元洲村
張志成

匿名 提到...

光頭梁 taught Mathematics
教 EPA

匿名 提到...

>>> 我中3已經離左校,記憶中係讀嶺東。
想請教下,係唔係讀中3之前既級別係叫嶺東,中4開始個D叫愛丁堡?

領東是中文書院, 愛丁堡是英文書院

Johnny Cheung 提到...

呢位同學你好,嶺東同愛丁堡各有中四,中五,無需轉校的。

匿名 提到...

麥榮發, 有些印象, 不過可能記錯, 識彈結他, 畢業後做政府工
魏浩然, 住元洲村, 畢業後做警察

匿名 提到...

廣雅小學初期是在南昌街近基隆街
之後搬去黃竹街近福榮街, 一樓
現時是一間老人院
廣雅小學校長亦是陳劍科
所以我們小學畢業後就全轉到新學校
讀中文的, 就讀領東
讀英文的, 就讀愛丁堡

匿名 提到...

>>>我媽叫李彩華,她曾讀此學校,今年65歲,記得以前的同學叫少容、麗儀、鳳英,如有同學認識李彩華,請與我聯絡,感謝

你媽媽應和我同年紀, 但名字無印象
反而.....少容、麗儀、鳳英....好像有些記憶
有一個是住在大埔道黃竹街附近的

匿名 提到...

1973年愛丁堡書院
F.5 A 是理科
F.5 B 是文科

匿名 提到...

Johnny cheung

請聯絡我
我已發冷訊息到了
edinburghcollege@gmail.com

Thanks

匿名 提到...

李逢生, 畢業後到灣仔一間餐廳做侍應
馮永達, 做政府工
有一個教職員, 好像叫余劍鋒

匿名 提到...

F.5 B 的班房向基隆街
F.5 A 的班房向內街

匿名 提到...

石峽尾街, 基隆街大南街中間
有檔流動小販朝早賣粥和芽菜仔韭菜炒麵
炒麵放在一張油紙上, 再放入一個雞皮紙袋, 加再支竹簽
甜醬辣醬芝麻就自己加
跟住返到學校食
人生美食就在此

匿名 提到...

附近有人賣豹虎
紅孩兒老督金絲貓
紅孩兒最貴賣 1.5 元
當年 1.5 元可以在大排檔食一碟番茄牛肉飯

匿名 提到...

會考中文科是在大埔道(利馬竇?崇禎?)考, 附近有條巷仔可以行去花墟球場的
當年的同學, 在今年應是在 66 至 69 歲之間

匿名 提到...

>> 我應是1971年那界同學,差兩個月才畢業的,因家貧及自知考試(會考)滿江紅,便早一點出外找工作,不用同全港畢業生一起去爭.記憶中同班最深印象就是班長鄺明漢,由小學認識到中學的,年年考到三甲之內,畢業後在電器店做送貨司機, 後搬去屯門, 就沒往來了.其次就是龔國森

鄺明漢, 好似有印象
有次佢比同學用椅打到個頭, 暈了, 我和另一個同學抬佢入電梯, 到下面中層辦事處找老師
龔國森都有些印象, 戴眼鏡的?

匿名 提到...

每月交完學費, 會在學生證上蓋一個章

匿名 提到...

嶺東好像有小學
愛丁堡好像無小學

匿名 提到...

找到這到 blog, 是因為看到
方東昇的尋人記
所以試試
點知得左

匿名 提到...

1973 年畢業時, 好像是在彌敦道, 普慶戲院對面果間, (嘉賓) or (五月花)食飯
果晚仲同亞 sir 齊齊飲啤酒

匿名 提到...

當年搭巴士, 用月卡, 在界限街近花墟球場, 九巴有個服務處
每日最多可以打卡4次,巴士賣飛果個會用打孔機在卡上打個孔
每月仲有2個 bonus 可用
幾多錢個月就唔記得

陳村二少 提到...

我應是1971年那界同學,差兩個月才畢業的,因家貧及自知考試(會考)滿江紅,便早一點出外找工作,不用同全港畢業生一起去爭.記憶中同班最深印象就是班長鄺明漢,由小學認識到中學的,年年考到三甲之內,畢業後在電器店做送貨司機, 後搬去屯門, 就沒往來了.其次就是龔國森

鄺明漢, 好似有印象
有次佢比同學用椅打到個頭, 暈了, 我和另一個同學抬佢入電梯, 到下面中層辦事處找老師
龔國森都有些印象, 戴眼鏡的?

難得可以找到同界的同學, 我是跟鄺明漢及龔國森兩位都同樣坐過一起的. 而我呢! 應該屬於班上讀書不成的一群, 但是個好動活躍份子, 年年都做康樂組長, 參加學校體育活動運動代表, 每年學校的乒乓球比賽冠軍, 班房上的值日生每天輛刷黑板表, 及每年聖誕節的佈置都是我搞的, 你有印象嗎? 我的名字, 跟當年足球壇上, 在南華的牛屎同名同姓. 閣下有興趣, 大家聯絡吧! 我的e-Mail是ck921ck@yahoo.com.hk

匿名 提到...

黃志強?
在染布房街青年會學柔道的?

匿名 提到...

巴士打卡月票的年份, 可能不是我讀F.5 的時候, 或者是之前

匿名 提到...

https://digital.uwants.com/viewthread.php?tid=9168206

匿名 提到...

上面條 link 在 U want 見到
有嶺東和愛丁堡招生的招紙

匿名 提到...

那些年時時逃學, 早退
黃國良?(花名: 肥婆), 住大角咀
鄧澤雄 (花名: 大鼻), 住元洲村 2 座
齊齊去黃金戲院看 10 點半早場, 多數是台灣片, 甄珍
散場去對面美而廉餐廳食午餐

餐廳附近有間涼茶舖
有部點唱機, 一毫子一隻歌
最鍾意聽 Shocking Blue 隻 Venue, 勁

匿名 提到...

少容移咗民的

匿名 提到...

>> 當年的同學,多半是街坊,我就住在學校不遠處的唐樓,還記得有位姓温的女同學,她家就在學校轉角南昌街開店的。

有小小印像, 她家是在龍慶酒樓附近開店的

匿名 提到...

黃志強
我記得你一次咁多
有次我在樓梯追打你幾層樓,追到之後, 你用雙手按住我雙肩附近, 身體不停轉圈
無論我點用手打你用腳踢你, 都打你唔到
你就話你學柔道
無幾耐, 我都去青年會學空手道
就是想打你
哈哈

匿名 提到...

我是
中一讀嶺東
中二在其他學校讀
F.3 讀愛丁堡
F.4 在其他學校讀
F.5 讀愛丁堡
真複雜

黃志強
你說你差幾個月就離校
我應是 F.3 時識了你幾個月

匿名 提到...

梁 sir, 在我f.3 時教 EPA
我們不會叫他的花名.... 光頭梁
我們只會叫他....梁 sir

F.5 教數的, 是另一人
F.5 教中史的, 全堂不用拿起書本, 便可以一直講, 當年覺得他好有記性好勁

陳村二少 提到...

黃志強
你說你差幾個月就離校
我應是 F.3 時識了你幾個月

老同學, 真想知你是那一位, 有空電郵聯絡吧.
我e-mail是ck921ck@yahoo.com.hk

陳村二少 提到...

黃志強?
在染布房街青年會學柔道的?

係呀, 即家陣的麥花臣球場呢. 當年我由白帶升到啡帶, 只用了七八個月, 可能我有國術底啦.

匿名 提到...

電乜郵丫
在這裡講
充實這個 blog 吧

匿名 提到...

在學校追打你的事
學期是橫誇兩年的, 所以應是 1970 或 1971
今年是 2022
即是 51 或 52 年前
超過半個世紀
利害

匿名 提到...

那時是沒有校服的, 只有一個校章
返學時把校章用萬字夾, 夾在上衣口袋前
放學就把校章除下, 便可以去睇戲踢波

匿名 提到...

F.5 時有個同學叫: 鄭榮達
做了政府工

purple 2013 提到...

我是黄珊珊,我現在71 歲,。在嶺東讀了5年書便停學,由五年班至中三,我是甲班,那時候嶺東中學附設小學和幼稚園及有夜校部,我是讀日間的,那時候嶺東位置在深水埗舊區,新校舍落成後就搬去,體育老師是易先生,國文老師是張虎×,TvB 藝人除少強也是在嶺東上學,和我們同一段時間。我希望在這找回當年的舊同學,李國熾是由嶺東轉去愛丁堡

匿名 提到...

教體育的易先生,花名光頭易.嶺東愛丁堡的體育室是在天台.
我在廣雅小學時,他也有教.他的女兒也在廣雅小學上課.
他的女兒今年估計約是65歲左右.

匿名 提到...

我是1976在愛丁堡書院畢業!我姓樊!

Kenny Leung 提到...

我想起愛丁堡書院也因為在近期番看( 周星池主演的~逃學威龍在學校拍攝),
找回過往多年前的回憶。 十年人事幾番新,很多事已改变了,香港已大不同了!
舊同學請保重,祝身體健康,我是197-在愛丁堡書院畢業啊!

Kenny Leung
USA, 8/6/2023

IvanYip 提到...

本人是出於個人興趣研究香港歷史,而在網誌上看到你13年前的留言,見你提及仍留有愛丁堡書院的學生手册。
由於在網上有關愛丁堡書院的歷史資料實極之珍稀有如鳳毛,所以希望與先生交流及借閱此古物。

IvanYip 提到...

你好,雖然我不是校友,但想了解更多愛丁堡書院的事情。